Om våra medarbetare

På Panini Internazionale ser vi vår servicepolicy mer som en personalpolicy. Den  handlar i grunden om att ge rätt stöd till våra medarbetare så att de hinner, kan och vill ge service till våra gäster. Därför jobbar vi konstant med att kommunicera med, utbilda och stötta våra medarbetare.

Alla som jobbar på Panini Internazionale är matintresserade och sociala. De är exceptionellt serviceinriktade, motiveras av skiftande arbetsuppgifter och kan arbeta snabbt under de stunder på dagen då vi har flest gäster. Vi lägger stor vikt vid att rekrytera människor som är intresserade av att utvecklas och ta allt mer ansvar.

Att på sikt bli chef för en egen butik är en av möjligheterna för våra medarbetare att utvecklas. Men redan från början får alla gå igenom flera kurser inom sälj, service, råvaruhantering, hygien samt en baristautbildning.

Det har faktiskt visat sig att våra arbetstider och förmåner gjort jobb på Panini populära bland småbarnsföräldrar.

Här kan du läsa mer om hur det är att jobba på Panini. Låter det intressant? Hör av dig till rekrytering@panini.nu.


Howdy,
Buy PRO version at http://wpclever.net to add more powerful tools to this place.